Nośnik narzędzi Antonio Carraro Supertrack 8400 HTM Charakterystyka: Supertrack HTM jest ciągnikiem uniwersalnym, znajdującym wszechstronne zastosowanie we wszystkich porach roku w utrzymaniu terenów zielonych i ciągów pieszo-jezdnych. Nośnik wyposażony jest w 4 cylindrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem o mocy do 75 KM, automatyczną skrzynię biegów z trzema stopniami reduktora prędkości, hydraulika siłowa sterowana joystikiem, masa własna 2020 kg. Szerokość obrysowa 1545 mm.
Podwozie: Ciągnik dwukierunkowy Napęd hydrostatyczny Skręt przez zgięcie Napęd na wszystkie koła
Silnik:
- DIESEL z wtryskiem bezpośrednim
- 3 cylindrowy o pojemności: 2.082 cm3
- Maksymalna moc silnika wg DIN: 55 kW / 75 KM
- Maksymalna prędkość obrotowa: 2600 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy: 240/1600 Nm/g
- Chłodzenie: wodne
- Pojemność zbiornika paliwa: 62 litry
Układ napędowy:
- 4-stopniowy napęd hydrostatyczny, z możliwością przełączenia na mechaniczną skrzynię 4-biegową
- Hydrostat: 4-stopniowy napęd hydrostatyczny z grupami prędkości "pełzanie-powoli-normalnie-szybko" umożliwia płynną zmianę prędkości od 0 do 25 km/h, w obu kierunkach jazdy
- System "Speed-fix" pozwalający na ustalenie stałej prędkości jazdy ? Skrzynia biegów: 4-biegowa, do ciężkich prac pociągowych i jazdy szybkiej (np. przejazdów drogami)
- Niezależny tylny wał odbioru mocy 540 obr/min. oraz wał zsynchronizowany uruchamiany przyciskiem ? Blokada mechanizmu różnicowego na osi przedniej i tylnej
- Możliwość wyłączenia napędu na tylną oś
- Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego z systemem "Load Sensig" oraz 2 tłokami
- Hydrauliczne hamulce robocze z hamulcami postojowymi ? Specjalna komora silnika z systemem szybkiego czyszczenia oraz niezatykającą chłodnicą wydłuża czas między koniecznymi przeglądami
Układ kierowniczy: hydrauliczny z 2 cylindrami, wspomagany regulacja wysokości i kąta nachylenia kierownicy system "Load Sensing"
Wałek odbioru mocy: z przodu niezależny od napędu, o prędkościach 540 i 1000 obr./min (wałek odbioru mocy), profil ASAE o średnicy 1"3/8 6 rowkowy, możliwość montażu wałka odbioru mocy z tyłu, o prędkości 1000 obr/min., napędzany poprzez hydrauliczne, wielotarczowe sprzęgło cierne.
Komfortowa kabina:
- Obracana "wieżyczka" umożliwiająca szybką i łatwą zmianę kierunku jazdy (system RevGuide)
- dwustronna, wytłumiona, zamontowana na "Silent Block"
- klimatyzacja,
- kolorowe przeszklenie z uchylnymi szybami tylną i przednią, przednie i tylne elektryczne wycieraczki z elektrycznymi spryskiwaczami szyb,
- na dachu 2-stykowe gniazdo z włącznikiem, do podłączenia reflektora obrotowego
- 2 lusterka wsteczne
- 4 dodatkowe reflektory w dachu kabiny
- wyprowadzenie dla zestawu stereo
- ogrzewanie zamontowane w dachu z dyszami do obiegu powietrza i odparowywania szyb
- 3-stopniowa dmuchawa, termostat
- przy komorze silnika uchwyty służące do montażu dodatkowych
|